18 Kasım 2009 Çarşamba

Okul Müdürümüz Banu Yeşim GÜLDÜ

Okul Müdürümüz Banu Yeşim GÜLDÜ 1978 yılında İstanbul’da doğmuş.

Üç yıldır bu okuldaymış ve yaptığı işi seviyormuş. Bu okulda bazı arkadaşları çalışıyormuş ve bu yüzden okulumuzda çalışmayı tercih etmiş.

Bu mesleği çocukları sevdiği için seçmiş ve branşı Bilgisayarmış. Çocukken bebeklerle oynamayı severmiş ama henüz çocuğu yokmuş. Küçükken kaplumbağası ve köpeği varmış. En sevdiği ders Matematikmiş ve hep öğretmen olmak istemiş. Öğretmenlik yapmadan önce Bilgisayar alanında çalışıyormuş. Boş zamanlarında kitap okumayı seviyor, müzik dinliyor ve yalnız kalmaktan hoşlanıyormuş. Mesleğini severek yapıyormuş ve başka bir meslekte çalışmayı düşünmüyormuş. Bu mesleğe 8 yıl önce başlamış ve 3-4-5.sınıfları yönetmek zormuş. Okuldayken hiç zayıf notu yokmuş, çalışkan bir öğrenciymiş. Her tür kitabı okuyormuş, macera romanlarını ve psikolojik kitapları da severmiş. En son Elif Şafak’ın Aşk romanını okumuş. En sevdiği çiçek papatya, en sevdiği çikolata fıstıklı ve sütlü olanmış. En son geçtiğimiz yaz tatil yapmış ve Ankara, Antalya ve Çanakkale’ye gitmiş.




































4 yorum:

  1. ben o gün gelemedim ve soru soramadım ve çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. Ben Mehmet AYAR a soru sorarken çok heyecanlıydım
    ama soru sorarken biraz bekledik ama olsun:)
    Aynı şekilde Banu öğretmende de heyecanlıydım.

    YanıtlaSil
  3. BEN O GÜN ÇOK MUTLU OLDUM ÇÜNKÜ BU ETKİNLİK ÇOK GÜZELDİ

    YanıtlaSil
  4. bence çok heycanlıydı

    YanıtlaSil