21 Aralık 2009 Pazartesi

Kurucu Genel Müdürümüz Mehmet AYAR

Kurucu Genel Müdürümüz Mehmey Ayar 54 yaşındaymış ve Trabzon’da doğmuş. Sekiz kardeşi varmış. Üniversiteyi İzmir'de okumuş.

Kitap okumayı sinemaya gitmeye tercih edermiş ve Felsefe ağırlıklı kitaplar okumayı severmiş. Siyasi içerikli kitaplarda okurmuş.

Küçükken doktor olmak istiyormuş.

Hobisi yeni insanlar tanımakmış.

Dünya turu yapmayı çok istiyormuş.


Kendisi çocukken macera yaşamayı severmiş ve bazen yaramazlık yaparmış. Bu yüzden elinde kocaman bir iz varmış.

Ona göre okulda disiplin çok önemliymiş.

Mehmet beye göre iyi bir insan mutlaka çevreye duyarlı ve ailesini seven biri olmalıymış.

Yaptığı işin en büyük zorluğu, çocuklar söz konusu olduğu için çok titiz olmak gerekliliğiymiş.

En sevdiği spor tenismiş ikinci sevdiği spor ise yüzmeymiş ve bu spor dallarından ödül almamış.

Okulda okuyan Hemen hemen bütün öğrencileri ve ailelerini tanıyormuş.

Kendisi en son beş yıl önce tatile gitmiş.

Küçükken en sevdiği eşyası ayakkabılarıymış ve en sevdiğim mevsim yazmış.

Daha önce bankacıymış. Kurucu genel müdürlüğü, bu ülkenin çocuklarına en iyi eğitim ve öğrenim olanaklarını sağlamak için yapıyormuş.

Mehmet Beyin en sevdiği hayvan ayı imiş ve çocukken en sevdiği şarkı “yeşil ördek” imiş.

Milli Eğitim Bakanı olsa çocukların geleceğinin güzel olması için elinden geleni yaparmış.

En sevdiği meyve portakal, en sevdiği içecek su ve en sevdiği yemek sebze yemekleriymiş.























4 yorum:

  1. BEN o gün disiplin önemlimi iyi bir insan nasıl olmalı diye sorular sordum ve o gün çok heyacanlıydım yerden ayaklarım kesildi resmen

    YanıtlaSil
  2. o gün aslın da çok az heyecanlıydım
    ve de çikolatalarını çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA YAPTIK KENDİMİZİ KUTLUYORUM

    YanıtlaSil
  4. çok heyecanlıydım az daha sesim gidecekti ve ellerim titriyordu ama çok eğelendim

    YanıtlaSil